hundvagnar/beställning

Är du intresserad av en hundvagn, vilken som helst, bara mejla mig på [email protected] eller ring 0708-857135
Berätta vilken färg och vilken typ av modell så tar jag hem en! Kanske har jag en i lager redan eller så blir det beställningsvara (tar ca 2 veckor att få hem).

Vagnarna jag säljer är av mycket bra kvalitet!

En perfekt present till dig och dina vovvar. Perfekt på utställningar eller varför inte på shoppingrundan?


Heavy Duty pet Stroller, 2600 kr. Finns i flera färger. Otroligt bra kvalitet och kraftig stomme! Mycket stabil!


Twin stroller, 2600 kr. Finns i flera färger. Avtagbara burar och justerbara handtag.


Enkelvagn med fyra hjul, 1500 kr. Regnskydd ingår! Fins i en massa olika färger och mönster! Rosa, röd, grön, gul, orange, zebra, leopard, camo, svart, blå.....




Enkelvagn med tre hjul, 1500 kr. Regnskydd ingår! Finns i princip samma färger som enkelvagnen med fyra hjul.



Jag skickar gärna vagnarna med bussgods då det är mycket billigare än posten. Bor du i Malmöområdet får du gärna hämta den hos mig eller vid överenskommelse kan jag leverera den till dig.


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej, blev förtjust i vagnarna och undrar om du har kvar enkelvagnen längst ned på sidan i alla färger?

2010-11-20 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0