Lite av varje...

Igår tappade jag min klicker. Typiskt! Den jag fått låna av Natalie låter inte tillräckligt högt för att användas ute. Jag fick köpa en ny. Otroligt nog hittade jag en likadan som den jag tappat. 49 kronor på Vacker Tass! Dyrt! Den jag köpte i USA kostade $3 så den nya är ca dubbelt så dyr!!!

Igår var vi duktiga jag och killarna! Vi gick till min skrivkompis. Drt tog en timme. På eftermiddagen när vi skrivit färdigt för dagen, gick vi hem igen. Vi tog en liten omväg för att köpa klickern så det blev en promenad på 1 1/2 timme! Jag gick inte till gymmet på kvällen.....2 1/2 timmes promenad fick räcka!

Snart "pluppar" Lakrits valpar ut. Vilken dag som helst nu! Så spännande! Jag känner på mig att de kommer ikväll. Undrar vad det blir? Så här ser dräktiga Kelshy ut:


Kelshy dräktig dag 60

Hittade denna söta bild på "Luckybus". Lucky är Jacksons dotter, den enda korthåriga valpen i kullen. Född 16 juli 2009.



Imorgon är det freestyle-kurs med Natalie. Lakrits ska få titta på när Natalie håller kurs. Klarar han att uppföra sig som han ska, alltså hålla tyst, så får han vara med på kursen. Jag håller tummarna för att han är tyst! Vill så gärna vara med! Kul att lära sig lite freestyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0