Testat vagnen

Idag tog jag på mig inlinesen och tog med killarna till min klasskamrat för att skriva vårt projektarbete. Eftersom jag hade både dator och böcker med mig samt två hundar tog jag vagnen. Lakrits fick springa brevid och Jackson fick åka. Det tog ca 30 min innan vi var framme och Lakrits sprang hela vägen! På vägen hem var det Jacksons tur att springa men han ville inte så långt. Kanske var han trött efter gårdagen...

Visst kan det se knäppt ut med hundar i vagn men så praktiskt det är! All packning på vagnen och bara att köra! Efterson jag inte vågar ha två hundar springandes vid sidan så får alltid en sitta i vagnen.

Såg på Discovery medans jag åt lunch. Då såg jag en man med en chihuahua i en likadan rosa stroller som jag säljer! Häftigt!

Min nya heavy duty pet stroller funkar perfekt att åka inlines med! Vi kom upp i rätt så snabb fart jag och Lakrits...dock inte när jag filmade eftersom jag var tvungen att koncentrera mig på mobilen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0