K-9 police car

Denna bil kopte Jimmy igar. En 2000 Ford Crown Victoria Police Interceptor som Los Angeles Police Dep. haft. Denna bil har vi och kor med har over och den skall skeppas hem till Sverige OCH den skall fyllas med hundvagnar som jag bestallt och som forhoppningsvis levereras hem till min mamma nasta vecka!!!

Jimmy skall kopa dekaler till den som det star K-9 pa, vilket betyder att det ar en hundpolisbil. Sa jag ska kopa T-shirts till Jackson och Lakrits sa de kan vara Jimmys "K-9". Roligt va??


Nu star denna bil pa min mammas uppfart. Ingen vagar "messa" med oss i trafiken nu och alla haller hastigheten BAKOM oss, ingen vagar kora om da de tror att vi ar poliser....Sa himla kul!


Pa mammas uppfart. Anledningen till att bilen ar helsvart ar att det ar olagligt att kora som civil i en svart och vit Crown Victoria sa vi fick mala dorrarna svarta men val i Sverige kommer de bli vita igen...



I Sverige har vi aven en vit sadan har bil. Den vita bilen har precis varit med i en filminspelning. Jag kan dock inte saga namnet pa denna Hollywoodfilm annu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0