Rapport -Lakrits

Fick ett mejl fran min styvmor. Hon skrev att Lakritsbiten har det bra i Stockholm hos henne och min pappa. Sa har skrev hon:

Hej Jenni
Hoppas att ni har det bra over there men det förstår jag att ni har.
Nyss ringde det på dörren och Danne skulle lämna över vår post. Inte ett ljud hördes från Lakrits. Bra va? Han mår jättebra. Vi kommer precis från sjön och han har varit jätteduktig ja helt fantastisk faktiskt. Vi har tagit sju stycken fästingar på honom so far. Han följer mig som en skugga och just nu vill han upp i knät för att se vad jag skriver. Han sover tätt mot min rygg under hela natten utan att röra sig sen är han jätteglad när jag vaknar.Han börjar också ty sig till pappa så det kommer nog. Han ger honom alltid maten och det underlättar väl lite.
Han gillar inte jollen så han ligger och morrar åt den hela tiden när den svänger i vinden så vi får många skratt.Han pratar jättemycket också, synd bara att vi inte förstår vad han säger.
Må så gott från
Oss tre.


Vad jag saknar honom, min lilla Lakritsbit!


Denna bild pryder chihuahuacirkelns forstasida (manadens bild).
Lakrits hjalper "morfar" att navigera.
www.chihuahuacirkeln.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0