God Jul och Gott Nytt År!

God Jul och Gott Nytt År önskar Familjen Åkesson (Jenni, Jimmy, Mr Jackson och Lakrits)



På julafton skulle jag ju ha en utlottning av en magnetisk fotoram....MEN jag glömde ju att ta med mig listan över kunder som köpt en hundvagn av mig så jag får lotta ut ramen när jag är hemma i Malmö igen...Förhoppningsvis kan ni se vem som får ramen imorgon söndag.



Igår var jag ute på en lite längre promenad med dogsen. Kallt som tusan var det men Lakrits klagar inte. Jackson satt innanför jackan nästan hela tiden....Snöigt värre är det i Stockholm/Tyresö...


Jackson sitter innanför jackan...


Vi gick i skogen och så här såg det ut. Burrrrrrr!




Kommentarer
Postat av: Momo

Jag kanner igen pasen from 2009, renhorn m glitter. Vad ar innehallet detta ar man tro????

2010-12-27 @ 10:18:14
Postat av: Jonaselina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-21 @ 11:48:57
URL: http://jonaselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0