Lite billig shopping!

I fredags var jag med Lorettah, Ina, Nina och Marie med dotter och shoppade hundprylar. Ida som säljer sakerna har haft webbshopp men lagt ner denna och nu vill hon bara bli av med sakerna. Hon sålde halsband, selar, koppel, väskor, kläder, sängar mm för BILLIGA priser! Jag shoppade mycket fina saker för endast 210 pix!
Där var märken som Pet flys, Puppia, Monkey Daze mm. Eftersom denna lilla träff var så hastigt påkommen så bestämde vi att Ida ska ha en till shoppingkväll i januari, precis efter löning =) Så vill Du hitta finfina saker till din älskling för otroligt billiga priser så passa på!

Info om shoppingkväll hos Ida i Malmö:

Den 28/1 finns det möjlighet att shoppa loss på hundsaker.
Ida säljer ut sitt lager och tar:
500 kr för hundväska
100 kr per klädesplagg (märken från bl.a. Puppia och Hippodog)
100 kr per hundbädd
100 kr per halsband (finns möjlighet att skriva hundens namn med glitterbokstäver och då ingår det i de 100 kronorna.)
10 kr per hundleksak

Adressen är Spånehusvägen 101C i Malmö 

Välkommna!! Very Happy

Om hundarna medtages skall de ha kisseskydd! Detta gäller hanar som tikar! Utförsäljningen är hemma hos Ida.



Vi var som tokiga och rafsade omkring bland alla fina saker. så här såg det ut:

Lite halvtaskig bildkvalitet dock...


Mr Jackson provar en urläcker mössa från Puppia. Visst är han bedårande?


Otroligt söta Valle sitter in sin nya säng samtidigt som matte tvingat på honom en ROSA tröja


 

Lite tröjor


En Pet flys


Jackson i Inas knä. Jackson fick vara modell åt Ina så hon kunde mäta ut vilken storlek på halsbanden hon skulle ha till sina tjejer. Han är en perfekt modell!


Lorettah handlade så mycket att hon behövde en sopsäck för att kunna bära hem alltihop!


Detta var mina shoppingfynd:

Ett namn-halsband till Lakrits, en läderhalsband med matchande koppel till Lakrits, ett guldhalsband till Jackson (bokstäverna hade jag hemma redan så halsbandet fick jag på köpet, tack Ida!) och en leksak. Totalkostnad 210 kr.!!!!!!


Bokstäverna finns i blått, rosa, silver och grönt




Lakrits nya coola läderhalsband som har matchande koppel!


 

Kommentarer
Postat av: S

Så orättvist att jag inte bor i Malmö och kan komma och shoppa loss jag också! kan hon inte skicka per post också?

2010-12-21 @ 18:22:18
Postat av: Sofia

Oj, en dröm! Frågar samma som personen ovan. Skickar hon via post också? Kan man se bilder någonstans? Jätte bra priser!

2010-12-22 @ 19:15:14
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0