Långpromenad vid Skryllegården

Igår onsdag var jag och Lakrits med Angelica och Tindra på promenad i Dalby. Vi gick ca 1,2 mil i snö, massa snö! Med fika och lek var vi ute i 4 timmar! Jag som för en gång skull har kameran med mig fotade Angelica och vovvar men när jag själv skulle få vara med på bild så dog kameran; batteriet var slut! Så typiskt....

Så här såg det ut:

Min älskade Lakrits! Storebror fick vara hemma då han har "tassproblem" nu när det är kallt...




Angelica packar upp fikan. Tindra tigger....


Tinderin


Tindra är helt galen med sin apport. Den måste grävas ner!!

Kommentarer
Postat av: Momo

Dessa foton e bara sooooo underbara!

Lakrits som fotomodell, why not - go for it!

2010-02-26 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0