Agility

I torsdags tränade jag agility med hundarna och Nina med hennes vavva Shelby. Trots värmen var lakrits på hugget! han tyckte det var skitkul och ville inte sluta. Jackson blir bättre och bättre men någon tävlingshund blir det nog inte av honom...

Här kommer en bildbomb och filmklipp:


Tyvärr var inte alla hinder ute så vi fick nöja oss med dessa.


Jackson hoppar (dock inte lika graciöst som Shelby och Lakrits men han kommer över i alla fall)




Min underbarhet!


På väg väg för A-hindret


Uppe!


Det går fort på vägen ner!


Ett skutt iväg sen är Jackson på G till nästa hinder i full fart!












Vi tränar på att stå fint...


Sen var det Lakrits tur


Here comes Lakrits the flying dog!




Sick sack mellan pinnarna. Lakrits blir snabbare och snabbare på detta moment.






Spana in min roliga skugga!


Min duktiga kille! Agilitukrs ska vi gå till våren förhppningsvis i Lomma.






Stå fint min Lakritsbit!

Sist ut var Shelby. Hon är duktig men påverkades av värmen och blev snabbt trött.


Shelby






En fin liten dam på 2,4 kg

Här springer jag med Shelby men hon är lite undrande varför inte matte Nina springer med henne:



Kommentarer
Postat av: Nina

Så fina bilderna blev! Vi får gå dit en lite svalare dag nästa gång så att Shelby är mer på hugget :)

2010-07-14 @ 11:56:22
Postat av: Anneli

Dina hundar är ju superduktiga. Det var jättekul att se hur fint de tog alla hindren.

2010-07-16 @ 23:56:23
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0