En eloge.....

....till min fina man Jimmy som från början inte ens ville skaffa hund och som mer eller mindre blivit påtvingad två vavvor. Han var inte glad när jag skaffat varken Jackson eller Lakrits men älskar nu de små liven och kan inte tänka sig ett liv utan dem. Han går ut med dem, ger dem mat och leker med dem etc. Han hjälper mig att rasta och motionera dem när jag jobbar natt (ex i gårkväll var han ute på en timmes promenix med dem!!). Han tar egna initiativ till att hitta på saker tillsammans med dem. Detta är mer än vad jag förväntat mig och jag är så tacksam!


Jimmy med Mr Jackson


Jimmy med Mr Jackson och Lakritsbiten, midsomarafton 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0