I´m in Looooove!

Jag har hittat den perfekta drömvalpen! Tror jag i alla fall....Han har OTROLIGT fina föräldrar och kommer från en bra uppfödare. Han är blå! Föräldrarna har precis det utseendet jag älskar: runt fint huvud och kort bred nos, bra bakbensvinklar mm......

Kan inte sluta tänka på honom! Färgen blå och brindle står högst på önskelistan nu! Men om han inte har rätt temperament och inte lika fint huvud som sina föräldrar är jag inte intresserad. Jag vill ha en utställningshund och en hund som är framåt och energisk. Ska mejla uppfödaren i veckan och fråga alla mina 1000 frågor. Nu ska jag bara övertyga Jimmy att vi måste ha en 3:e chihuahua....det blir nog omöjligt men jag kan ju försöka.

Här är en bild på underverken:


Bild tagen från kennel Mini Fashion

Kommer jag att kunna sova i natt eller ska jag ligga vaken och smida planer för övertalning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0