Ingen Smålandsresa =(

Pratade med Angelica igår. Hennes tik Tindra löper! I höglöp.....alltså blir det ingen härlig Smålandsresa med långa skogspromenader, bada i sjön, sola, lägga spår i skogen till hundarna osv..... Vad tråkigt! Jag som sett så fram mot detta! Men vi får ta det efter att vi kommer hem från USA istället.
Så nu är jag ledig måndag-fredag och ska spendera all tid med hundarna! Imorgon ska jag skicka iväg den sista hundvagnen jag har i lager (för tillfället) och sen ska jag ta en långpromenix längs havet och Öresundsbron.

I slutet av juli ska jag dessutom upp till Stockholm för att lämna Lakrits till pappa. Då skulle Angelica ha följt med. Vi planerade långa skogspromenader och promenad längs Djurgården med doggsen men det blir inte heller av. Typiskt! Tindra löper ju inte då men hon luktar och det räcker för min otroligt sexuellt driftiga Lakrits som bara kommer att springa med nosen i häcken på Tindra. Han blir bara stressad då. När det är löptikar i närheten så har han inte ögon för något annat (nja, mat också....).


Här har vi tjejen som "förstörde" våra Smålandsplaner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0