Lämna Lakrits

Nu är vi i Stockholm. Resan upp från Malmö gick bra. Vi åkte tåg i en kupé med två andra stora hundar. De första 10 minutrarna var totalt kaos! Alla skällde och morrade och mina killar var som små monster....men till slut blev alla hundar tysta och somnade. Jag ska nämligen lämna Lakrits hos min pappa i Tyresö/Stockholm där han ska bo en månad när vi är i USA (Jackson ska med till USA). Imorgon (söndag) åker jag och Jackson tillbaka till Malmö. Det kommer nog att kännas konstigt att bara ha en hund med mig då jag är van vid två (och tre den senaste tiden).
Lakrits kommer att ha det bra hos pappa. han kommer spendera den mesta tiden på sjön på pappas segelbåt.



Lakrits får vara mer på sjön än vad jag får denna sommaren. Orättvist!

Detta blir 3:e gången Jackson flyger till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0