Lite bilder från hundparken



Tog lite bilder idag när jag, Nina och Loretta var på Storegård Hundpark. Det kommer mer bilder inom de närmaste dagarna som Loratta har tagit. Jag tränade mycket agility med Lakrits och han var verkligen på G! han hoppade och studsade som en galning. Nu ligger han här helt slut. Lilla Ninja var oxå med och även hon fick testa på agility, förmodligen första gången i hennes liv. Hon hoppade fint över hindren men efter som hon är så liten fick det bli pyttehinder. Lakrits och Valle gruffade lite men de bråkade inte direkt. Dock juckade Lakrits en del så vi fick sära på dem då Lakrits är dubbelt så stor. Jag var rädd att Valle inte skulle klara tyngden...
Vi hade riktigt mysigt. Varmt och soligt, alldeles underbart väder! Loretta hade bakat smarriga kakor som vi smaskade i oss.

Storegård hundpark är verkligen ett ställa jag kan rekommendera! kanske kommer det en artikel om stället i nästa nummer av Chihuahubladet....


Två förväntansfulla vavvor....


Denna banan siktade jag in mig på direkt


Loretta och Valle


Fikapaus


Utsikt över några av banorna




Loretta vill att Valle ska gå genom huset och tunneln


Miljöträningsbanan


Lakrits hoppar upp i en skottkärra







Fler bilder från träningsdagen kommer!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt ni verkar ha haft det ;) var ligger hundparken?

2010-07-28 @ 18:37:36
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0