På programmet

Nu händer det kuliga saker med doggsen!

Imorgon torsdag blir det agilityträning med Jackson, Lakrits och kompisen Shelby.
måndag ska jag till skogen med Lakrits och (hundpsykologen) Natalie och henned dogs amsaffen Melvin och ridge backen Aaron.
Veckan därefter åker jag och Angelica med alla vovvarna till Småland (hennes sommarstuga). Då blir det milslånga promenader i skogen, lägga spår i skogen, sol och bad mm
I augusti blir det utställning i USA, Santa Barbara för Jackson.
I september utställning Sofiero för Jackson och Lakrits. Nina Sandell (Amqus kennel hjälper mig att ställa Jackson då båda går i samma klass, öppen).

Alltid härligt att ha saker att se fram mot! Däremellan hinner vi nog med några chiträffar med!

Sen håller jag på att expandera min hundvagnsförsäljning!


Jackson och kompisen Shelby delar på en pinne, juli 2008

Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Ni har verkligen mycket att se fram emot. Vad roligt. Hoppas allt går bra.

2010-07-07 @ 21:10:11
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0