Tack alla kunder....

Stort tack till alla som väljer att köpa hund/kattvagn av mig och speciellt tack till er snälla som skickar ett fint foto på vagnen med era hundar/katter i! Jag tycker det är så kul med era foton och även samtal jag får där ni berättar hur nöjda ni är samt kul med allmänt vavva/hundsnack! Jag vill även att ni berättar om det är något ni upplever som negativt med vagnen. Både positiv och negativ kritik är bra för att jag ska förbättra och utveckla min lilla verksamhet!

Jag började sälja hundvagnar i november 2009 och nu i juli 2010 är försäljningen ökat drastiskt! Kanske beror det på utställningssäsong, ökad förståelse för varför en hundvagn är bra samt annons i Chihuahuabladet?

    
Några bilder från nöjda kunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0