Tropisk hetta?

Så varmt det är nu! Jag och Jackson klagar inte utan vi älskar det! Lakrits däremot håller på att gå under! Han börjar nästan hyperventilera på våra korta promenader och tungan hänger långt ner. Jimmy virade in honom i en kall och blöt handduk igår. Det tyckte han om! Tillslut höll han tungan inanför munnen och andades normalt. Stackarn har kolsvart och mycket tjock päls och det är ju inget som underlättar direkt! Jag funderar på att köpa en sådan här kylduk som han kan ligga på. Har hittat jättesöta på www.poshpooches.se Vill ha en lila! Den kan man lägga i kylen och sedan ta med om man ska någonstans. Kylhalsband har jag tittat på men de är alla så stora och klumpiga och inget som passar en lilen chihuahuahals.

Jag undrar om Lakrits kommer att klara måndagens skogspromenad med Natalie och hennes hundar? Vi ska ju gå på kvällen så förhoppningsvis är det bättre då.


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-07-11 @ 05:15:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0