Chihuahuaträff i Höllviken 20/6

Idag var vi på vavvaträff hos Marie och vavvan Casper. Supertrevligt! Jackson hade skitkul med sin polare Casper, de två var som Lång och Lerhalm eller Helan och Halvan! På vägen dit hämtade jag Jacksons dotter Lucky och rumskamraten Ninja. Lucky som inte är så van vid andra hundar än de hon bor med var lite rädd i början men det blev bättre och bättre. Tillslut sprang hon omkring och viftade på svansen. Lite fler vavvaträffar så kommer hon bli lika framåt som sin far!


Fika i gröngräset


Sheltien Holley fick oxå vara med. Alla småraser är välkomna!


Nina and the gang!


Söta Edith Piaff med sina underbara parabolöron!


Luckybus spanar in de andra hundarna......"Ska jag våga gå fram?? Jag vill ju så gärna hälsa!"


Lucky


Mysvovve och soldyrkare....


Kelly




Edith har en skön stil!


Lorettah och Morris


Jag och Lucky


Jag fick en tungkyss av Ninja




Jackson-Chi Dogomania


Titti och ? diskuterar ögon, tror jag.




Lucky njuter i solen


Lucky och Ninja


Snygga Ester!


Lorettah och Morris






Lucky och Ninja solar på en dyna

Jag med Lucky och hennes far Jackson






Hej Casper! Vill du komma upp i vår coola vagn??


Jag, Jackson, Ninja och Lucky är på G hem


På hemvägen hämtade vi upp en ny bärväska från Theo. Vi behöver en till nu inför den analkande USA-trippen. Väskan finns att köpa på www.all4dogs.se och är verkligen en bärväska att rekommendera! Jag har nu två likadana!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken mysig dag ni verkar ha haft :) såå söta vovvar!

2010-06-21 @ 12:42:17
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0