En hundinstruktör/hundpsykolog jag verkligen kan rekomendera!

Tänkte göra lite reklam för Natalie som hjälper mig med mina hundars skällande. Vi var hennes projektarbete i hennes utbildning till hundpsykolog. Jag kan varmt rekomendera henne! Hon tränar endast med positiv inlärning precis som tjejen i TV-programmet "It´s me or the dog". Hunden ska tycka det är kul att lära sig saker!

Natalies tanke är att köra igång kurser efter efterfrågan och förhoppningsvis få igång så många som möjligt under våren och sommaren. Priset är beroende på vad det är för kurs (för prisinfo kontakta Natalie på mejlen nedan!). Kurserna (om det inte är privata, de kan man hålla var som) kommer Natalie att hålla på hundrastplatsen nere vid Sibbarp bakom Malmö brukshundklubb (Limhamn).

Natalie är diplomerad utbildad hund-, rallylydnads- och freestyle instrukör. Och även snart hundpsykolog och instruktör med klickerinriktning.

Har du några problem med din hund så kontakta Natalie!


Vid intresse så  maila [email protected]


På bilden: Natalie med sin hund Aaron (ridge back).

Kommentarer
Postat av: Hugolotte

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-04 @ 11:08:53
URL: http://hugolotte.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0