Kontakt

Är du/ni intresserad av en hundvagn?

Jenni Åkesson
[email protected]
0708-857135
Jag föredrar att ni ringer eller mejlar (helst inte sms fram och tillbaka....)

Når du inte mig går det bra att ringa min man Jimmy Åkesson på
0706-293135

Jag skickar inga vagnar på postförskott och jag fakrurerar inte. Jag skickar endast BETALDA vagnar!
Skickar med Posten. Det kostar 280 kr och brukar ta ett dygn för vagnen att komma fram. Avin får du antingen per sms eller i brevlådan. När vagnen är skickad får du ett ID-nummer av mig så du kan kolla på posten.se var din vagn befinner sig.
Observera att vissa vagnar kan vara beställningsvara.
Bor du/ni i Skåne kan vagnen levereras efter överenskommelse.

 
 
 
*Oservera att jag inte längre säljer märket BestPet (heavy duty pet stroller, enkelvagnar med regnskydd, flexible handle och tvillingvagnarna). Jag säljer endast InnoPet och dessa hittar ni under kategorin hundvagnar/dogstrollers här till höger.
Trackback
RSS 2.0