Onsdag

Igår var jag i skolan hela dagen. Mellan föreläsninharna hade jag ett uppehåll på två timmar. På morgonen tog jag med mig vovvarna in till stan och lämnade dem hos en kompis. På rasten gick jag hem till henne. Hon hade förberett lunch till oss. Till förrätt toast med kantareller:



Till huvudrätt fick jag fisksoppa med saffran och plocktallrik med ost, kex, kiwi, vindruvur mm.




Mumsigt god middag!

När sista föreläsningen var över gick jag tillbaka till Helena och hämtade vovvarna! Skönt att de slapp vara ensamma hela dagen!

På kvällen lärde jag Lakrits att spela död. Efter tre träningsförsök kan Lakrits idag ligga ner på sidan/ryggen när jag säger Pang! och formar handen som en pistol! Han är så otroligt lättlärd denna lilla cirkusvovve! Tänk om han var lika lättlärd när det gäller skällandet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0