Spyfärdig!

Jag har just lagat kokt grislever till hundarna. Det var något av det äckligaste jag gjort! Fy f*n vad det luktar i lägenheten! Jag är verkligen inte äckelmagad men detta är det värsta jag varit med om! Jag kan se äckliga saker men har svårt för dofter. Men vad gör man inte för sina hundar?! Vädrar nu med korsdrag för att få bort lukten som gör både mig och jimmy spyfärdiga...

Imorgon ska jag och Jackson ha ett träningspass med Natalie och då måste vi ju ha gott godis så Jackson kämpar för det och gör rätt! Han måste också tränas i att inte skälla då Lakrits träning inte kommer gå så bra om Jackson skäller som en dåre. Hoppas mitt tålamod räcker bara.....Jackson är så svårlärd och Lakrits fattar med en gång.

De verkar verkligen gilla lever i alla fall. De följde mig var jag än gick i lägenheten och satt som små ljus nedanför mig när jag skar upp den i minibitar.

Kommentarer
Postat av: Momo

Jenni,minns nar jag kopte svin njure till our dog Agda och kokade bade lange och val.Det luktade so illa att till och med hunden lamnade koket. Hon vagrade ata och jag fick slanga alltihopa. Det tog timmar att vadra ut lukten ur huset...!

Skall Du ha lever so kop kalvlever och stek litet latt och lagom istallet. Kram from Kockan i S.Cal.

2010-03-02 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0