Utställning i Malmö 20 mars 2010

Igår var det utställning. Jag är mycket nöjd över resultaten killarna fick.

Jackson fick en 1:a i kvalitet och en 4:e placering i öppenklassen.
Domare: Bengt Åke Bogren, en mkt trevlig man som verkligen tog sig tid med varje hund. Fler sådana domare tack!
Kritik Jackson-Chi Dogomania: Hane av bra storlek, mycket tilltalande huvud, en aning flat i pannan, vackra ögon, något högt ansatta öron, bra bett, vacker hals, skjuter upp ryggen något, välutvecklad bröstkorg, något knappa vinklar bak, välburen svans, härligt temperament.

Här är de bilder jag fått än så länge:


Jackson älskar utställningar. Där är ju en massa kompisar som han vill leka med! De andra raserna är dock inte lika populära och de skäller han ut, den lilla rasisten....


Något som doftar gott på golvet....


Han viftade på svansen hela tiden, visade verkligen sin bästa sida!


Lakrits fick en 1:a i kvalitet ock placerade sig på 2:a plats i unghundsklassen. Samma domare.
Ktitik My-Black-Sweet: Hane av bra storlek, maskulint huvud, väl ansatta öron, något ljusa ögon, ganska bra bett, något kindig, välvinklad, välgående, välburen svans, härligt temperament.

Lakrits gick jättefint. Han stäckte på sig och hade bra kontakt med matte!


Fina killen!














Jag med mina underbarheter! Lakrits syns knappt där han sitter i vagnen...


Kommentarer
Postat av: Diana

Halkade förbi! Kul att det gick bra för dina grabbar i Malmö. Grattis! MVH Diana

2010-03-23 @ 09:07:51
URL: http://www.freewebs.com/chinikki/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0