Utställningsdags!

Snart är det dagt för utställning i Malmö mässhallar! Längtar! Båda doggsen är anmälda och kanske är det Jacksons sista utställning....Snart måste jag ställa båda i samma åldersgrupp och då kan jag ju inte gå med båda samtidigt...inte kul om ngn annan ska ställa den ena, jag vill ju ställa själv...

Lördag 21 mars ställs de i ring 8 med domaren Bengt Åke Bogren

Jackson: Jackson-Chi Dogomania regnr s55187/2007 har tävlingsnummer 389 och ställs i öppen klass

Lakrits: My-Black-Sweet regnr s52087/2008 har tävlingsnummer 382 och ställs i unghundsklass.

Förra året ställde jag bara Jackson då Lakrits var EN dag för ung för att ställas på Malmöutställningen. Så irriterad jag var! Det gick att anmäla honom men vi fick pengarna tillbaka då de kom på att han var för ung....Grrr

Så här gick det för Mr Jackson:








En bonusbild på Lakrits från dagens promenix:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0