Besök från USA!

Igår kom min mamma och hennes man till Sverige för att hälsa på. Som vanligt blev det presentutdelning och även hundarna fick presenter. Lakrits hjälpte mig att öppna och han var helt tokig! Han visste inte var han skulle riva och slita som mest, han hoppade och studsade i soffan och på golvet....rev i allt papper!




Tuggben


Torrfoder till Jackson. Det enda torrfodret han verkligen tycker om! Mini mini bitar, extra protein. Köpt på Petco. När vi åker till USA ska jag köpa med mig flera påsar hem! Kostar ca $11!!! helt otroligt billigt jämfört med Royal Canin eller Hills. Dessutom en förpackning som faller mig i smaken...Kan tänka mig att andra kräsna vavvor borde gilla denna mat!


Kanske är svårt att se men så här små är kulorna. Jackson sorterar ut den gamla maten och lägger den utanför skålen. Han äter dem bara om han inte är mätt....


Mamma tog med en annons där de söker sjuksköterskor. Inte långt kvar nu.....


mamma delar ut presenter


Lakrits in action!






Jimmy fick en In and Out T-shirt

Lakrits fick en laserpekare......han tycker det är helball att jaga den röda pricken och kan inte förstå var den tar vägen när han hugger efter den! Se här:


Min lilla tokvovve!

Kommentarer
Postat av: Lena

Wow vilken fest. Perfekt leksak att försöka trötta ut den lilla egergiska killen utan att behöva resa sig :) Kanske man ska köpa med den maten hem och se om min lilla kräsna kille gillar det.

2010-05-10 @ 21:14:31
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0