En dag i amerikansk anda

Igår var jag, Jimmy och kompisar i Hässleholm (samma ställe som hundutställningen var) och tittade på en massa amerikanska bilar. Lakrits fick följa med. I Malmö var det strålande sol och 15 grader men så fort vi kom till Hässleholm så blev det gråmulet, regn och KALLT! Det var kul att titta på alla bilar men jag frös konstant och hade tillslut blåa händer....Det var lika lerigt i gräset som på hunsutställningen. Jimmy shoppade ett par Ed Hardy byxor till mig =) Där var en del hundar men Lakrits skötte sig bra och skällde inte mycket.


Jag med Lakrits i hans favoritbärväska (Theo. Kan köpas på www.all4dogs.se)


Jimmy och Patrik (som är nyvaken...)


Fin Cadillac tycker Jimmy!



På vägen hem körde vi in om Sösdalaskroten. En bilskrot med endast amerikanska bilar. Det är så kul att gå och titta på alla "vrak". Tänk så mycket historia det ligger där! Lakrits tyckte oxå att det var kul men jag fick se upp var han satte tassarna...








Lakrits som alltid är så nyfiken på allt ville gärna hoppa in i bilarna men där gick gränsen!


En skrotad Lincoln


Viktigt att markara sitt revir....


Det växte både mossa och gräs i denna gamla bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0