Sålda vagnar...

Igår hämtades en blå heavy duty stroller och idag kom det en trevlig tjej och köpte en rosa dubbelvagn av mig. Hoppas hon blir nöjd. Hon ska ställa ut sina hundar på söndag i Hässleholm och jag önskar henne lycka till!. Passade på att fota den rosa vagnen innan hon körde iväg.












När jag ändå var igång med monterandet så satte jag ihop den blåa dubbelvagnen (dock är inte hjulen på...)





Jag kommer att ta med mig en enkelvagn  och en dubbelvagn till Hässleholm på söndag ifall det är någon som är intresserad! Är det någon som är intresserad av en vagn så hör av er så tar jag med! Ni når mig på 0708-857135 eller [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0