Släktforskning

Ikväll har jag släktforskat. Jag har letat efter Jacksons pappa och andra släktingar. Jag hittade äntligen en bild på hans pappa och insåg till min stora förvåning att hans pappa är korthårig! Jag som trott att han var långhårig! Jag hittade även ett helsyskon som är jättelik Jackson samt ett halvsyskon. Av ett ex antal googelsökningar fick jag reda på att han har MÅNGA syskon (halvsyskon) i Polen! Hans pappa är polsk champion och internationell champion och Jackson har många champions bakåt i släkten. Pappans och mammans namn dyker upp på många ställen när man googlar dem. Jag hittar även andra släktingar men främst hittar jag pappans namn.

Dessa bilderna fann jag:

Jacksons pappa Zacatecas-Chi Ze Sidlberku


Jefferson-Chi Dogomania Samma föräldrar som Jackson. Man kan nästan tro att det är Jackson på bilden!


Jämför Jefferson med jackson på bilden nedan.




Här är ett halvsyskon som har samma pappa som Jackson.

Jacksons föräldrar:

e. Gery Zivy Sperk
u. Zacatecas-Chi Ze Sidlberku


Om DU har något foto på en släkting till Jackson så snälla mejla mig det! [email protected]


Så här ser Jacksons dotter ut:


Jacksons mamma Gery:


Jackson som valp (tv):


Jag har mejlat en del personer och frågat efter bilder så nu väntar jag spänt och hoppas att de svarar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0