USA here we come!

Tjohoo! Nu är biljetterna bokade för mig, Jimmy och Mr Jackson! 3 augusti flyger vi från Köpenhamnm med SAS och 30 augusti flyger vi hem, precis i tid innan min sista termin börjar!
Biljetterna var dyra som pocker tycker jag men det är för att det är högsäsong.....hade vi åkt två veckor senare hade det blivit i princip halva priset...
Jackson han börjar bli en berest vavva! Det blir 3:e gången han flyger till USA för att hälsa på sin "momo". Denna gången kostar han "bara" 1000 kr på ditvägen och 120 USD på vägen hem. De andra gångerna har vi flygit med Delta Airlines och då kostade han $200.
Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt så vi kan åka. Mamma åkte tillbaka till USA imorse men om ca 68 dagar ses vi igen! Innan dess ska vi hinna med en seglats med min far i Stockholms skärgård. Jackson som inte tycker om att åka bil har inget emot segling men Lakrits som älskar att åka bil är inte så värst förtjust i segling. Bryggorna hatar han....han kryper fram stackarn....

Imorgon bär det iväg till skogen med Nina och hennes vavvor Shelby och Elvis samt sheltie valpen Holley (9 veckor). Holley ska få sitta i min hundvagn så hon kan få vara med och slipper vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi har med bokat 9/8-1/9

2010-05-25 @ 19:05:12
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Lena

Var ska Lakrits vara när du åker?

2010-05-25 @ 19:05:53
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Lena

Vi åker 9/8-1/9. Var ska Lakrits vara?

2010-05-25 @ 19:07:03
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0