Amqus Leonardo da Vinci "Leo"

Josefine som äger Leo, Lakrits son från 2:a kullen skickade en bild på Leo till mig idag. Detta är Leo´s första möte med snön. Det ser ut som om han gillar det (precis som sin far, som fick springfnatt igår i snön...).
När jag såg bilden så tänkte jag genast att Lakrits drag går vidare till nästan alla valpar: de fina ögonen, den svarta pälsen som skimrar lite i brunt i solen, temperamentet, energin, lekfullheten, det starka psyket mm.

Josefin har bjudit hem mig och killarna på fika på lördag. Det ser vi fram mot!! Sist jag  och Lakrits såg Leo var han fem veckor gammal. Jag gillade Leo mest i den kullen och övervägde starkt att själv ta honom....


Visst är han lik sin far "Lakrits" My-Black-Sweet??

Kommentarer
Postat av: "Soffan"

Verkligen en kopia av sin far, jättesnygg:)

2010-12-04 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0