Chihuahuabladet

Äntligen har Chihuahuabladet kommit! Tidningen var efterlängtad! Det är så kul att läsa bla Lillans rader och titta på alla fina vavvor! Detta nummer var även lite extra roligt då jag skrivit en artikel om Storegård hundpark (Lorettah har bidragit med bilder). Jag var där med Nina och Lorettah och våra hundar i somras. Vi tränade agility och miljöträning. Bilder på Lakrits, Shelby, Valle och Ninja finns att se i artikeln. På baksidan av tidningen är det ett jättefint foto på Lorettahs vavvor Valle och Morris.

Chihuahuabladet:



Min och Lorettahs artikel



Sen ytterligare en rolig sak som jag varit med om idag. Jag har åkt med ambulansen i Malmö och jag tror att jag vet vad jag kommer att jobba med i framtiden....ambulans eller barnmorska....



Kommentarer
Postat av: Momo

Toppen!



Love U Jen!



Mom

2010-11-11 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0