Längtar till sommaren....

....när jag såg dessa bilder! De är från i somras när jag och dogsen var och seglade med pappa i Stockholms skärgård! Se och njut:




Killarna älskar att springa lösa och jaga varann på öarna men matte har uppsikt efter rovfåglar och ormar...


Vi grillar lammkotletter








Något som luktar gott....


.....och luktar det gott måste man bara rulla sig i det....








Lakrits plaskar omkring i vattenbrynet....


Lakrits: the flying dog!


Pappa och Solveig


Mr Jackson frös (som vanligt) så han fick sitta innanför jackan....


Lakrits hjälper  morfar Lasse att läsa sjökort


Jag och pappa med dogsen (Lakrits ser ut som en jättevavva när jag håller honom på det sättet....)



Kan det inte bli sommar snart?? Vi tycker inte om denna kyla...


Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Åh, vad härligt att få se lite sommarbilder, det behöver man just nu. Jag längtar också.

2010-11-14 @ 20:51:40
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0