Mina duktiga killar!

Jag tycker killarna är så duktiga! De är över förväntan! Nu har jag jättemycket i skolan med praktik och en stor tenta på fredag. Killarna får vara hemma själva mycket mer än vad de är vana med och de klarar det jättefint! De har inte hittat på hyss, kissat eller något annat de inte borde göra, när jag kommer hem. Tack och lov är det snart över med så långa ensamma dagar för de små....Tre veckor kvar av praktik för min del sen behöver de inte vara ensamma så mycket en tid framöver....Snart tar jag min examen. När jag kommer hem går vi en lång promenix och senare på kvällen är det mys i soffan. Våra killar är så lätta att ha att göra med så!


Mina älskade småkillar:

Mr Jackson


Lakrits

 


Kommentarer
Postat av: Bibi

Vilka sötnosar du har. Jag har en hemma som heter Nasse. Fin blogg kram bibi o nasse

2010-11-17 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0