My Dog

Nu är Lakritsbiten anmäld till båda dagarna på My Dog! Hoppas nu att det går bra för honom.
Jimmy och jag kör upp till Göteborg och bor på hotell. Jackson får vara hemma. Vi ställer ut Lakrits på förmiddagarna och ägnar oss åt lite shoppning på eftermiddagarna. Lakrits får hänga med i bärväskan (vill ju inte lämna honom på hotellrummet. Middagarna får vi äta på rummet då jag inte vet någon resturang som välkomnar hundar....Ser så fram mot detta! sen en vecka efter utställningen så tar jag examen som Leg. Sjuksköterska (om jag nu klarar resterande två tentor...)!!!! Har så mycket att se fram mot nu!


Kommentarer
Postat av: Momo

Oj, so mycket pa Din/er agenda, skoj!

Sen kommer jag och visiterar mina 2 och 4benta Alsklingar, wonderful!!!!!

Detta ser jag enormt fram emot.



2010-11-09 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0