Så smidigt det är med vagnen ibland!

Det är verkligen smidigt med hundvagnen ibland, som tex på bussen. Förra veckan åkte vi buss och killarna satt i sin rosa heavy duty pet stroller (som nu är till salu). De älskar verkligen att åka vagn! Så fort den kommer fram börjar de klättra på den och vill upp.


På väg till "farfar" som ska hjälpa oss med bokföringen...dator och alla papper är nerpackade i vagnen.

Nu har jag bytt till en ny stroller. Jag kände för en röd...Nu får det vara sista gången jag byter....har ju en ny färg på varje utställning! Detta betyder att min rosa är till salu till reducerat pris, 1900 kr. Den är använd och har en del defekter men som går att laga. Se bilder nedan på "felen".


Lite sprucken i tyget (Lakrits har förrvärrat det genom att försöka gräva sig ut på en utställning. Där var nog en löptik för han var helt tokig!!) Detta ska gå att laga.




Ett litet hål i nätet orsakat av Jackon o Lakrits på utställningen som nämdes ovan =/ Jäkla bushundar!


Framifrån. bra med reflexer så man syns i vintermörkret!


Till salu, 1900 kr (Ord.pris 2600 kr, alltså 700 kr billigare!  Priset är reducerat pga små fel + att den är använd).


Här har vi den nya röda vagnen som vi ska stila med framöver!



Är Du intresserad av den rosa vagnen så hör av dig till [email protected] eller 0708-857135 (ring, helst inte sms tack).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0