Längtar till helgen!

I helgen ska vi träffa kompisar! Jag ska träffa Linda som har både amstaff och chihuahua. I helgen är inte "staffarna" hemma så då passar jag på att hälsa på (hade de varit hemma hade det  blivit kaos pga Jackson, nazist nr 1....). Killarna ska få leka med hennes tre chihuahuor: Milli, Mini och Micro. Vi ska träna lite utställning och snacka hundar. Kul! Kanske får jag se filmen från Lakrits MH han gjorde 31 januari i år. Linda var snäll och filmade!

Imorgon kanske det händer en lite rolig sak med men det är hemligt än så länge....

Kommentarer
Postat av: linda a

Nja min bror har en amerikansk staffordshire terrier "amstaff" som är skk reggad själv har jag 2 amerikanska pitbull terriers "pitbull"

"Staffe" är förkortning på Engelsk staffordshire terrier :-)

Dom va hemma i helgen det va förra helgen dom va på semester :-D Har du kollat på lakris MH??

Tack för besöket och ser fram emot bilderna och jag tackar den som kom på skvättskydd för hanar annars hade jag fått skura som tusan efter dina små busar haha :-D

2010-10-18 @ 13:19:50
URL: http://www.greatstrength.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0