Nu är det bestämt!

Nu är det äntligen bestämt! Jag har checkat av med min kliniska adjunkt och jag kommer inte ha min slutexamination (bed side) fredagen den 7 januari. Detta betyder UTSTÄLLNING!!!!! Jag ska till Göteborg och ställa ut Lakrits den dagen! Någon som vill samåka? Jag ska anmäla honom så fort som möjligt.

Lakrits ska även ställas  på Älvsjömässan (Stockholm) den 19 december. Då bor vi hos pappa och där stannar vi över jul. Jimmy är i USA över jul med en kompis och hälsar på min mamma. Jag kan inte följa med pga skolan så jag firar julen utan Jimmy detta året. Första julen utan Jimmy =(

Så kul att ha två utställningar att se fram mot! Jag hade gärna ställt i Växsjö nu i november (?) men jag har skolan då så jag kan inte. Typiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0