Ny utlottning för alla som köper en vagn!

Från och med idag  och fram till julafton har Du som köper en hundvagn av mig, chansen att vinna en magnetisk fotoram som det står "I love my dog" på! Det finns plats för tre foton. Vinnaren presenteras på bloggen efter jul.

Vagnar i lager just nu är en röd enkelvagn med regnskydd (4 hjul), en rosa enkelvagn med regnskydd (3 hjul), en blå heavy duty pet stroller, en rosa dubbelvagn och en rosarutig dubbelvagn. För mer info om de olika modellerna samt bilder, tassa in under kategorin hundvagnar här till höger.

Vid intresse av en vagn mejla mig på [email protected] eller ring 0708-857135


Denna magnetiska fotoram lottas ut den 24 december!


Så här ser min magnetiska fotoram ut som jag har på min kyl!

Kommentarer
Postat av: Posh Pooches [TÄVLA]

Tack för bilden :D Jättefin!

2010-10-09 @ 22:54:40
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0