Pyssel och mys

Ikväll har jag pysslat lite. Jag har sytt några "pinkeskydd" till killarna. De behövs när vi träffar vovvekompisar, då lyfts det på benet lite här och där....Hemma är de torra. Jag blev nöjd med den. De är kanske lite tjejiga men killarna vet inte att de har rosa eller blommigt på sig, de är lika glada för det. Mönstret har jag ritat själv.


Blå med vita prickar och gröna med små rosa rosor.

Medan jag sydde och drack ett glas gott vitt vin låg Jimmy i soffan och mös med Ninja (han är så förtjust i henne) och killarna låg i varsin säng och sov. En mysig fredagskväll helt enkelt! Äppelkakan är snart färdig i ugnen och vaniljsåsen vispad så snart ska vi kalasa på en god kaka!


Jimmy och Ninja i soffan


Jackson myser i sitt älskade Puppy Angel hus


Lakrits nannar i chihuahua-sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0