Vagnarna är äntligen hemma!

Tidigt imorse körde jag och Jimmy till Göteborg och hämtade vår amerikanska polisbil som vi köpt i USA när vi var där i somras. I bilen fanns det sex hundvagnar. På vägen hem körde vi in om Ullared och handlade lite saker. Det var första gången vi var i Ullared (nja, jag har tydligan varit där när jag var liten men ingenting jag minns..). Vi kom dit vid 12-tiden och parkeringen var smockad! Har folk inget bättre för sig än att handla i Ullared en torsdagsförmiddag?! Där fanns flera bussar fullpackade med förväntansfulla kunder. Vi fick leta efter parkeringar till våra bilar. Tack och lov var det ingen kö in till varuhuset Gekås men väl inne var det fullt....Våra stressnerver i magen triggades direkt av alla söliga shoppare med kundvagnar som inte gjorde annat än att stå/gå i vägen för en...Gekås var en upplevelse och de hade en massa roliga prylar! Det första vi fick syn på var Morgan (från TV-serien Ullared) som stod och signerade sin autograf på en tjejs arm. Vi/jag lyckades fylla en shoppingkorg med prylar. Bästa fyndet för dagen var en klicker med armband för 10 kr och två läckra hundhalsband för 20 kr styck! Det blev lite annat smått och gott med, en massa scrap book grejer, schampoo och påslakan med en Crown Victoria gul taxibil på (samma bil som vi just hämtat i Götet fast polisbil). Jimmy äääälskar dessa bilar så vår lägenhet är inredd efter NY-tema med tavlor, dörrmatta, foton och nu påslakan med Crown Vic´s på. jag åker gärna dit igen men då ska jag "hänga på låset" och vara "nykissad" och mätt i magen.....vilket jag inte var denna gång...Att åka till Ullared en helg kommer INTE på fråga. Jag som tyckte IKEA var hemskt att gå på, Ullared var 10 ggr värre.... Jimmy och jag har lite svårt för utrymmen med mycket folk.....märks det?


Lite hundvagnar...


Denna svartrutiga heavy duty pet stroller kommer en kund och hämtar imorgon.


Bajspåsar 50 stycken för 4 kr, klicker 10 kr och halsband 20 kr stycket.


Scrapbook stuff


Kommentarer
Postat av: Momo

So, nu e det gjort, Ullared menar jag.... vad jag kan forsta sa var det talamodskravande i allra hogsta grad. Jag instammer till fullo.

Ta "Center Syyyyd!" istallet nasta gang, kanske mer lagom size och ej so far away from Allan's Korv...!



Dax att bestalla fler strollers, eller?

Med tanke pa ev. ny biltransport from US....



Jackie skulle nog tycka om halsbandet Du sopte!



Kram till er alla 4.

2010-10-28 @ 23:47:06
Postat av: Jane

Toppen att du satt ihop vagnen till mig! =)

Ser jättefin ut.



Ses imorgon.



/Mvh Jane

2010-10-29 @ 00:16:12
URL: http://www.freewebs.com/janemicke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0