Håll tummar och tassar....

....för Mr Jackson imorgon! Klockan 8 lämnar Jimmy honom hos veterinären. Han ska då dra ut 5 lösa tänder. Man är ju alltid lite orolig när ens hund ska sövas....alla narkoser innebär ju en liten risk...
Tog ett foto på hans hemskt snea och lösa framtänder samt röda tandkött. Tänkte sen lägga ut före och efter bilder. Tänderna var fasta och fina, inte alls snea men för ca ett år sedan började de bli lösa och nu har han så ont att han inte tuggar på ben eller vill äta torrfoder. Borstade hans tänder förra veckan så de blev vita och fina men redan nu är de gula av beläggning...dock i princip ingen tandsten.


Min underbara Jackson. Älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Momo

Oh,you are Momo's "little Underbarhet"

Love from Port Hueneme, SoCal.

2010-09-15 @ 19:27:33
Postat av: Lena

Lilla Jackson tummar och tassar hålls hårt här för dig i morgon.

Många kramar

Från oss

2010-09-15 @ 19:47:53
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: lisa

Tack Jenni :) Ja jag blev väldigt glad för presenterna. Siri hälsar och tackar.



Vi skickar även lycko önskningar till Jackson som ska dra ut sina tänder. Stackare..

2010-09-15 @ 20:21:23
URL: http://babylily.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fräck bild =)



Jag ser du har en hund som heter Lakrits !?

Det har jag med, fast med z.



2010-09-16 @ 14:34:19
URL: http://Binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0