Mini Fashion Blue Princess

Titta så fint denna lilla halvrysska prinsessa har utvecklats! Hon kommer från Kennel Mini Fashion i Mora och bor nu i södra Skåne hos Linda A. Hon skall ställas ut för första gången på Malmö Valp den 14 november (där jag även skall ställa ut Puma). Milli som Linda döpt henne till heter i tavlan Mini Fashion Blue Princess och kommer från otroligt fina föräldrar! Mamman är lh choklade and tan och pappan är kh black and tan. Denna lilla dam ligger mig lite varmt om hjärtat då jag var så otroligt sugen på hennes kullbror. Han var blue and tan....som jag ville ha honom men mannen sa bestämt NEJ....kanske inte så genomtänkt att köpa en tredje hund när man är student....Kennel Mini Fashion är verkligen en kennel med fina hundar och därifrån vill jag gärna ha min framtida korthår!

Mini Fashion Blue Princess "Milli" som tränar på bordet med Linda för första gången. Jag tycker det går bra (valpar brukar ju vara lite stingsliga och spralliga...).


Visst är hon söt!!??


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt tjej:) Vi får se hur det blir. Vill nog pröva på att ställa lily och siri. Känns som varje gång det är utställning är vi uppbokade på något.



Vårt liv är alltid så hektiskt..men ska bättre mig :) men så är det när sambon aldrig är hemma och reser i sitt arbete.

2010-09-26 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0