Morgonpigg vovve...

Lakrits är alltid morgonpigg....klockan åtta skulle han upp idag. Studsade runt i sängen och var på strålande humör. Han pep och petade på mig och försökte säga till mig: att jag är faktikst hungrig! Mat nuuuu, matte! Hans son Atlas verkar vara av samma kaliber som sin far, enligt rapporter från matte Cecilia.

När han ätit och gjort ifrån sig ville han leka. Han är så söt när han springer omkring med sina leksaker. Han tog ut alla leksaker ur korgen.....tänk om han kunde lära sig att städa upp efter sig.....

Häromdagen när vi tog tåget från Ystad till Malmö hjälpte Lakrits mig med JoJo-kortet. Han höll det i munnen tills konduktören kom! Så sött det såg ut! Konduktören och ett antal andra resenärer fick sig ett gott skratt. Lakrits släppte snällt taget om kortet när konduktören tog det! Tyvärr var det rätt så mörkt i tågvagnen så kortet jag tog med mobilen blev inte så värst bra....




Här ser vi morgonpigga och lekfulla Lakrits in action:


Kommentarer
Postat av: cecilia olsson

Hahaha Atlas är precis som sin far:)

2010-09-21 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0