Polisbil och hundvagnar....

Den 15 oktober beräknas vår amerikanska LAPD polisbil fylld med hundvagnar anlända till Göteborg!!! Några av vagnarna i polisbilen är redan bokade mem jag kommer att ha en heavy duty pet stroller, 2 dubbelvagnar, 2 enkelvagnar (en med 3 hjul och en med 4 hjul) till salu! Se mer info samt priser under kategorin hundvagnar.

Polisbilen är en Ford Crown Victoria Police Interceptor årsmodell 2000. Denna har gått i Los Angeles. Den är vit och svart med 8 antenner på taket, plastbaksäte, bur, 2 st strålkastarlampor, pushbar mm. Nu har vi totalt 3 amerikanska polisbilar och en BMW.....Är du intresserad av en polisbil så kontakta min man Jimmy på 0706-293135 eller [email protected]


Här står vår polisbil på min mammas uppfart




Hundvagnar och lite annat....




Här kommer några bonusbilder på lite annat än bilen och vagnarna...


Jackson använder sin nyfunna vän Jackie som huvudkudde....


Hittade denna bilden på Jimmys facebook....hans kommentar var: "Ska inte domaren titta på hunden på denna utställning...?" Jag fick mig ett gott skratt!


En halvknasig Jackson....

Kommentarer
Postat av: Jimmy, din husband :)

nice , puss:)

2010-09-28 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0