Saker Till Salu

I denna kategori kommer jag att lägga upp saker jag har till salu (förutom hundvagnar som har sin egen kategori). Det kan både vara saker till oss tvåbenta som saker till fyrbenta :-)

Just nu har jag en overall till fyrbenta till salu. Den är måttsydd till Jackson men han vägrar gå i den....
Den är mycket bra sydd och av bra kvalitet. Jag köpte den från chiforum.se
Färgen är camo, vatten- och vindavstötande. Innertyget är gammelrosa fleece. Muddar kring hals och ben. Stängs med kardborr. Den passar Jackson som är 26 cm i ryggen och väger 2,1 kg. Overallen är bra insydd för "snorren" så hanar inte kissar på den. Borde passa hundar mellan 2,0-2,6 kg

Pris exkl. frakt 150 kr







Vill du köpa den? mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jenni

Overallen är såld!

2011-11-16 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0