Uppgradering?

Idag fick jag ett sms av mamma där det stod att AKC (American Kennel Club) skickat brev till mig. Tydligen så har Jackson blivit uppflyttad till 2:a plats i öppenklassen på utställningen i Santa Barabara 29 augusti!!! Snacka om flyt! Det är den bästa placering Jackson fått! Jag är så nyfiken på varför...kanske för att hunden som från början kom på 2:a plats var en merle? Jag blev förvånad att den inte blev diskad då jag trodde att USA dömde efter samma regler som Sverige nu gör. Kanske står anledningen i brevet. Ska bli kul att läsa, mamma ska skicka brevet till mig.


Jackson och jag med hans 3:e pris. Nu får han istället ett rött band (rött band=2:a, blått band=1:a i USA, tvärtom i Sverige, dock kvalitetsfärgen i Sverige).


Jacksons sista utställning.....för nu saknar han 5 bissingar :-(

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis

2010-09-21 @ 18:17:02
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0