Lakrits förstfödde son

Yvonne skickade mig lite bilder på Lakrits förstfödde son Diezel (Hammarbäckens Jim Beam Black). Diezel föddes 26 januari 2010 och är nu 15 månader. Han är så lik sin far! Måste säga att jag tycker han blivit väldigt lyckad! Mycket fin tjock helsvart päls! Bra psyke har jag hört att han har. Han är lika busig och full av energi som Lakrits!

Diezels mamma hheter Win Era´z Mizar "Blondie".


Blondie och Lakrits puppisar (den lilla svarta vid Blondies rygg är en annan tiks valp som Blondie stöddiar).


Diezel


Diezel 15 månader, som sin far tidigt utvecklad med bra benstomme och tjock päls!



 




En kopia av sin far!



Jag med Diezel och Lakrits, 2010.



Pappa Lakrits ovan, Enbacken My-Black-Sweet


Kommentarer
Postat av: ziba stenbäck

Super snygga grabbar, det gjorde dem bra Blondie och Lakrits;)!!

Ziba

2011-05-05 @ 09:04:34
URL: http://zibchisblogspot.com
Postat av: ziba stenbäck

Super snygga grabbar båda två, Diezel gjorde dem bra;)!!

Ziba

2011-05-05 @ 09:06:44
URL: http://zibchis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0