Åkesson´s Inn är fullbelagt!

Sedan i söndags har Mini och Millli varit hos oss då husse och matte är utomlands. De ska stanna till söndag.
Sen kommer Mini tillbaka efter några dagar och stannar augusti ut.... Jimmy har sagt att efter detta så kommer det ta ett tag innan vi passar andras hundar igen....han tycker det är jobbigt att gå ut med alla på kvällen när jag jobbbar natt.

Jag och dogsen ligger nu i soffan och tar det lugnt. Myyyyyys med en massa vovsingar i soffan!



Mini i knät och Milli närmast.


Lakrits är nannig....


Nu ska jag rycka upp mig och ta en tur med rullorna eller bara en långpromenad. Kanske gå till en bra hundgård så dogsen kan få springa fritt. Det finns en bra (och fräsch) på Roddaregatan i Limhamn. Igår fick de verkligen springa av sig i Jimmys mosters koloni. Som de jagade varandra. Det är så skönt när det är chihuahua-säkert och de inte kan ta sig ut för då kan jag slappna av och behöver inte vara på min vakt hela tiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0