Billigt och bra

Förra veckan köpte jag nya koppel till killarna. De är rutiga och lite Burberry inspirerade. Dessa koppel med halsband är nog de billigaste och de bästa jag har haft! För två koppel och två halsband betalade jag totalt 160 kr! Billigt och bra! Kopplena kan man göra om till citykoppel så att de bara är halva längden. De har dessutom en hake i varje ände. Halsbanden är lätta och snabba att sätta på med endast ett litet "klick".  Jackson fick et bege och Lakrits ett blått (de finns i rosa med). Jag köpte dem på Grizzly i Arlöv. De är kanske inte av världens bästa kvalitet men vad ska man begära för det priset=?? Men de är funktionella och bra!


Kommentarer
Postat av: Momo

Ser jattefina ut, skulle passa Jackie Girl perfect!

Snart kommer ni till SoCal., oj vad jag langtar efter er! Kramisar till Momo's Underbarheter som tyvarr must stay in Sweden....

2011-09-01 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0