De växer så de knakar

Nu har puppisarna hunnit bli 3 dagar gamla och de växer så det knakar! De har gått upp mellan 30-40 gram! De är runda och tjocka med kraftiga lår. Så otroligt söta! Imorgon ska de komma tillbaka till sin ägare. Jag kommer att sakna de små. Att få ta hand om mamma med valpar och vara med under förlossningen har verkligen gett mersmak och jag längtar så tills jag kan få ha en egen tik att ställa ut och ta valpar på. Jag vet redan vad mitt framtida kannelnamn ska heta (men det är hemligt). Detta har varit en otroligt upplevelse! Kan inte Han där uppe ta ett snack med Jimmy så jag kan få en liten tik??? Pliiiiizzzzzzzzz??? Jag vill, jag vill, jag vill....!


Hanen till vänster, överst tik 1 och till höger tik 2


Hanen 3 dagar


Tik 1, 3 dagar


Tik 2, 3 dagar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vems valpar är de ? Jag älskar dom blå chihuahuorna som är så fina i sin blå färg . Dina killar är också fina då :)

Kram

2011-08-29 @ 00:09:04
Postat av: Momo

Gudars skymning vilka sma puttenuttiga puppisar!!!!

2011-08-29 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0